Wat gebeurt er met gesloten vragen die geen antwoorden hebben?

Heb er net een gesloten (voor de punten), maar na de vraagperiode zijn er geen antwoorden op geweest. De vraag was wel 4x gemarkeerd als goeievraag.

Uiteindelijk is het nutteloos voor GV om deze vraag te houden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het voordeel ervan is, dat je deze vraag wel nog een keertje kan stellen, wie weet, dat er dan wel iemand is, die de kennis heeft om er antwoord op te geven...

Het beste antwoord

Dit is een van de weinige vragen waarop waarschijnlijk niemand een antwoord weet, het zal dus niet eenvoudig op Google te vinden zijn. Vandaar die 9 notities voor goeievraag! Hij blijft gewoon genoteerd in het rijtje van gestelde vragen bij de zoekfunctie links boven, wanneer iemand wil weten of een vraag al eens gesteld is.
Wie weet is er wel eens iemand die een uitdaging zoekt
en het niet kan uitstaan dat hij/zij iets niet weet.
Er zitten zoveel verschillende mensen dus er zal best wel eens zo iemand bijzitten! Misschien is er ook ooit iemand die het ook een goede vraag vindt en hem weer gaat stellen in andere bewoordingen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jouw goede vraag drijft daarmee onzichtbaar af naar de vergetelheid......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nutteloos weet ik niet. Wellicht dienen ze als waarschuwing voor anderen die het ook willen vragen. Als in: Don't!

Aan de andere kant, als hij 4x als goeie vraag was gemarkeerd was het blijkbaar wel een waardevolle vraag maar was het antwoord niet bekend...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zou er mee moeten gebeuren? Ze zijn gesloten en daarmee de wereld uit. De oorzaak van niet beantwoordde vragen is volgens mij de vluchtigheid van GV en de jachtigheid van de GVer. Het is mijn ondervinding,dat je een vraag hoogstens 2 dagen open moet laten staan. De meeste zijn na 2 uur al niet "vers "meer.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zie de vraag nu voor het eerst. Misschien mag ie herplaatst worden?

http://www.goeievraag.nl/vraag/gebeurd-amerika-veroordeeld-miljoen-dollar.102718
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een antwoord dan?
De vraag heeft weer 4 plusjes erbij gekregen. Dus zo kan je je eigen vraag promoten:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, als het mag misschien herplaatsen over een week of wat. Er komen tenslotte steeds 'verse' GV'ers bij, waarvan 1 misschien wel een antwoord weet.
Tja, het kan dan nutteloos zijn - maar op dit moment is er geen regel die zegt dat zo'n vraag "dus" moet worden weggehaald.

Je zou zelf de vraag kunnen verwijderen - althans, zolang je de vraag nog niet hebt gesloten, kan dat.

Na het sluiten kun je de moderatoren vragen de vraag voor jou te verwijderen, met als reden dat het laten staan van een vraag zonder antwoorden nutteloos is.

Maar normaal gesproken voorzien de regels niet in het verwijderen van zulke vragen. Die blijven dus gewoon staan.
Cryofiel